Alla inlägg under april 2011

Av Jenny - 27 april 2011 09:14

Ja så är det lite just nu, orka skriva blogginlägg....o egentligen har ja la inge vettigt att skriva heller. Tänker för mycket just nu, ja man kan tänka för mycket, borde kanske prata med nån som man kan bolla tankarna med, men jag orkar bara inte just nu.....


Nu ska det försökas göra nåt vettigt...


Ha en skön onsdag!


Tjing!

Av Jenny - 10 april 2011 18:45

Ja det måste väl ändå vara när nån släkting eller närstående går bort. Min mor hade ringt i morse men då jag hade telefonen på ljudlöst så missade jag det, men ringde upp när jag såg att hon hade ringt o hon berättade att min morfar hade gått bort, så i dag har jag varit ledsen mest hela dagen :( Jag bor ju dessutom 50 mil från övrig släkt så jag träffar dom inte speciellt ofta, men träffade i alla fall morfar i November när vi var upp till Dalarna. Tänker just nu på min mormor som förlorat sin livskamrat, usch va hemskt det måste vara!


R.I.P Morfar!

Av Jenny - 6 april 2011 18:03

Jag har ju fått tillbaka min fina dator :D eller ja jag fick den för 1½ vecka sen, har bara inte orkat blogga :P men det är skönt att ha fått tillbaka min dator igen :) Skönt att kunna ta med den upp på övervåningen o lyssna på musik när jag röjjer o viker tvätt där uppe :) Vår har det passat på att blivit oxå, skönt det men rätt dimmigt här på mornarna o förmiddagarna, beror nog på att vi bor så nära havet o i övrigt så knallar livet på som det brukar med trasig rygg, om det är nån som vill byta så hojta till, men nu är även höften slut, får så fruktansvärt ont i höfterna när jag ligger o sover, vilket resulterar att det gör ont på dagarna oxå o lagom till kvällen kommer o det inte gör så mycket ont så är det dax att gå o lägga sig igen o skiten börjar om. Har nu försökt köra med stilen "det går över av sig själv" men då det gått 3 veckor så kanske det inte gör det eller? hehe :P har även bytt bäddmadrass till en tjockare utan vidare resultat uppenbarligen, nu står på tur att provsova på Pelles bäddmadrass :P jaja nog om mina underbara krämper :P


O till sist GRATTIS TILL PIA som fyller 25 idag ;)


Nu lite plock o röj innan kvällsvard o nattning. Blir ensamt idag då Pelleplutten åker till Åmål o sover för att slippa gå åka kl 3 inatt.


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards