Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Jag tycker inte om...

Av Jenny - 5 september 2011 12:21

...att spelreglerna för livet i allmänt hela tiden ändras. Visst jag är ingen superbakåtsträvare, men det finns väl ändå gränser. När spelreglerna ändras gång på gång då tröttnar jag! Man hinner knappt vänja sig vid de "nya" relgerna förens det ändras igen..... Jag är trött, bara trött helt enkelt!


Nu blir det iväg o möta Eric vid bussen.


Adjö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards