Alla inlägg under juli 2012

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :)

http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player

Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobilen...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur var så behövde Sofie hjälp på toan så jag var tvungen att kliva av ;)

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)

Av Jenny - 19 juli 2012 19:45

Skulle uppskatta lite sol nu när jag har några dagar ledigt o har semester.

Trots det trista vädret så tog vi oss till Borgholms slott i förmiddags. Synd nog så började det regna, men vi knallande runt en bra stund iaf, åt lite knäckäpplen o sådär :)

Av Jenny - 18 juli 2012 21:42

Inte långt kvar nu :D

Av Jenny - 18 juli 2012 17:23

Man brukar ju säga att kärt barn har många namn, men i detta fall så är det inte så kärt. Jag har blivit biten av dessa elakingar o jag verkar visst vara lite allergisk, kolla bara vilket fint märke jag har på armen.

Nu är det ändå bara den jag har, förra veckan hade jag tre stora o ett gäng små....

Ovido - Quiz & Flashcards