Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Tollebyfest!

Av Jenny - 19 september 2011 12:54

Vilken hysteriskt kul grej det där med lära-känna-grannarna-fest, även kallad Tollebyfesten :)


Jag o Pelle hade skaffat barnvakt till barnen så vi kunde gå själva, en företelse som händer ungefär varannat år. Men jösses va välbehövligt det var   

Det var kanonväder o den här utsikten hade vi från Blekets sjöbod där festen hölls

 

Awesome eller hur?


Blev mycket tjöt o lite leker... Fånga ålen, hua, tur jag slapp göra den :) Sen en typ av twister fast istället för vänster fot på röd prick så var det höger hand på vänster axel osv....:) Sen skjuta tvålen i hinken.

Cykelturen hem var lite...vinglig...eller kanske ganska mycket vinglig?


Men summan är att vi hade skitkul o tänk va mycket roliga människor det bor i Tolleby då! :D


Ser fram emot nästa Tollebyfest :D


Tjing tjing!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards