Direktlänk till inlägg 29 september 2011

så trevligt så....

Av Jenny - 29 september 2011 21:10

sånna där retards som inte kan låta bli andras grejjer har ju inget existensberättigande överhuvudtaget...


Idag skulle jag o de små barnen gå till Rönnäng för Eric skulle få vaccin, jag får för mig att jag skall gå en annan väg än den jag brukar o när jag närmar mig en lekplats som ligger strax innan vägen jag skall gå över så ser jag att det ligger en cykel i gräset o en som står parkerad lite längre fram, ju längre fram jag kommer tycker jag den som ligger i gräset är fruktansvärt lik Matildas cykel, o när jag kommer fram så ser jag att cykeln som står är ju min cykel   o naturligtvis är cykeln som ligger ner Matildas. Jag börjar fundera på om jag o barnen glömde cyklarna häromdan när vi var vid samma lekplats o lekte, korkad tanke för jag hade ju den andra cykeln med cykelkärran häromdan.

Känns himla olustigt att några retards har varit in på gården o tagit våra cyklar. Sen bor vi ju trots allt mitt ute i ingenstans, typ. Matilda tyckte inte alls att det var vidare kul att nån snott hennes cykel, jag är dock glad att jag valde att gå denna vägen jag inte brukar.


För övrigt så kan jag säga att Eric var superbäst när han behövde ta sin spruta :) Frågade skolsköterskan ifall hon kunde ge Matilda hennes stelkrampsspruta när vi ändå var där så det blev fixat lite snabbt o lätt oxå, o naturligtvis var hon superbäst oxå.   Men dom var allt lite oroliga innan :)


Tjing för nu!

 
 
Ingen bild

Jerry

4 oktober 2011 22:13

Kanske var menat att du skulle gå den vägen att du hade lite känn på dig alla fall:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards