Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Finns inget...

Av Jenny - 29 september 2011 11:00

Finns inget som är så uppiggande för själen som att prata med Malin! Tyvärr blir det inte så ofta, men vi kör uppdateringar om livet med några månaders mellanrum :)

Jag är så fruktansvärt glad att jag får ha en sån person som Malin i mitt liv! :D  


Lina, Johan och Elin fattar ni vilken fantastisk mamma ni har?!   Krama lite på henne från mig vettja! 


Tjing!

 
 
Ingen bild

Lina

18 juli 2012 20:03

jag vet att min mamma är bäst :-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards