Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Känns som om det kommer lite medvind

Av Jenny - 9 september 2011 09:56

...men man kanske inte ska ta ut nåt i förväg ;)


Just nu bakas det tekakor, ska bli spännande o se om dom blir bra, har aldrig bakat tekakor innan    Sen ska vi baka en dumlekladdis som vi ska ha till fredagsmyset ikväll  


Sofie är ett litet barn som funderar mycket, just nu har hon snöat in sig på när världen började, ok vi pratar inte om hur själva världen kom till här, hon är ju trots allt bara 3,5 år    Men när världen började för henne. Så för en stund sen så säger hon lite klokt "Mamma, du var stor när världen började" o det stämmer ju att jag var stor när hennes värld började. En annan sak hon sa var "När min värld började hade jag inga kompisar" hon är så otroligt söt min fina Sofie  

   

Jag borde verkligen vara duktigare på att skriva upp alla hennes funderingar o roliga saker hon säger o gör.


Nu hinner jag inte sitta här mer för tillfället, måste göra färdigt mina tekakor o göra lite lunch till prinsessorna så Tuva hinner sova innan vi måste gå o möta Eric o Matilda från bussen, om dom mot för modan kommer med rätt buss, fredagar verkar vara en dag då det alltid strular sig med bussarna.


Får se om jag hinner med att skriva lite senare o lägga in lite mer fina bilder på min fina familj.   


Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards