Alla inlägg under september 2012

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med tanke på att det inte alls är en lugn o harmonisk låt. Men den tar liksom fram känslorna jag hade för typ 7 år sedan. Jag spelade mycket Disturbed, o just denna låten en hel del, efter min skilsmässa. Jag hade börjat känna mig som mig själv igen. Jag får känslor tillbaka till att sitta i köket på min lägenhet en underbart fin höstdag och av att bara må bra.



Sen har jag kommit på varför jag är en sån dålig bloggare, jag är för dålig på att dela med mig av min känslor, lite för privat på nåt sätt. Det är nästan på gränsen till att jag tycker detta är för mycket för mig att dela med mig av, knäppt va?

Ovido - Quiz & Flashcards