Alla inlägg den 6 november 2010

Av Jenny - 6 november 2010 15:25

..är ingen bra idé om man bor på Tjörn upptäckte jag o barnen idag, för då får man vänta i två timmar på nästa buss! O anledningen till att vi missa bussen vara att jag stod på fel sida, trodde verkligen att vi stod på rätt sida.....Så det blev att ställa in alla planer o inte får jag träffa underbara J o hennes göbbe inne vid hem o villa mässan idag :( o inte fick jag lämnat iväg Matilda o Eric till deras pappa heller o inte fick jag handlat några skor heller....just nu är Tjörn ett skitställe! note till mig själv, ta körkort :p Jaja allt löser sig nog ändå, Pelle kör Matilda o Eric efter han kommer hem från mässan ikväll, jag åker med Pelle in till Göteborg imorron o går på mässan o tar sen bussen till backaplan för att köpa skor o åker hem sen...det enda som missas är träffen med J o det suger verkligen!


O nu måste jag laga middag! så tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards