Alla inlägg den 1 december 2010

Av Jenny - 1 december 2010 08:55

Natten som var var en låååång natt....2½ timme efter jag hade lagt mig för att sova hade jag redan blivit väckt en varsin gång av barnen, dvs 4 gånger! Tuva ville ju ha snutt för att somna om, Sofie ville upp o sova i våran säng, Matilda hade ont i munnen efter att ha satt in sin tandställning igen, den hade trillat ur för en vecka sen, o Eric som tyckte jag skulle gå upp o hjälpa han med vatten. Resten av natten fortsätte med Tuva som ville ha mer snutt, måste ta tag i det där o få henne att sluta snutta/amma på nätterna, får ta det på jullovet, brukar ju inte ta mer än ett par nätter så funkar det :)


Nu ska jag ta tag i vårat tvättberg innan det är grötdax o sovstund för lilla Tuvan :)


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards