Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Jenny goes LCHF....

Av Jenny - 15 juli 2011 19:12

...för andra gången... ;) o jag tror det kommer gå bättre denna gången, sist när jag körde LCHF så förstörde mensen allt :P låter kanske knäppt men så var det, för ett halvår sen så fick jag så ont så jag knappt kunde stå o när jag får sådär himla ont så måste jag ha choklad, massor med choklad. Helt klart en nackdel med kopparspiral, mensvärken blir typ en miljon gånger värre. Men som i ett trollslag så har det slutat göra sådär ont så jag tror att jag ska dö var gång jag får min mens trots att jag har spiralen kvar :) Ja nu blev det ett litet sidospår, jag är bra på sådana :)


Har iaf precis suttit o komponerat ihop den kommande veckans meny :)


I morgon blir det panerad fisk, inte så jätte lchf aktigt men barnen gillar det :)

På söndag blir det grillag fläskfilé, baconlindad sparris o paprika bitar med lök o ost som varit i ugn :) Sen på måndag kör vi baconlindad kyckling i grädde med stekt vitkål till. På tisdag blir det paus för då fyller Eric år o vill ha hemmagjord pizza. O självklart blir det go tårta på tisdag oxå :) På onsdag kör vi igen o då blir det broccoligratäng med stekt kassler. Torsdagens meny består av fläskkotlett med tomat o bacon i gräddig sås o på fredag blir det samma mat som det alltid blir på fredagar Tacos :P


Visst låter det toppengott :D tycker jag iaf ;D o jag tror Pelle blir glad när jag kör igång med LCHF igen för då kör han oxå igång igen ;)


Så hejja mig denna gång blir det toppenbra ;D


tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards