Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Jenny - 2 juni 2011 10:49

..på att uppdatera min blogg, o det är inte för att jag inte har saker att skriva om utan att orken kanske inte riktigt alltid är där :P


Men de senaste i lite korthet.....

Jag har fått jobb över sommaren på ett ålderdomshems. Ska bli kul att göra lite annat över sommaren iaf, även om det är tråkigt att jag inte kommer vara ledig med barnen i sommar. Men kidsen får sommarlov iaf. Vi pusslar ihop det så att Pelle är hemma när jag jobbar o när jag är ledig så kan Pelle jobba :) Det är ju ändå lite lågsäsong i isoleringsbranschen.


Sen har jag lärt mig att virka, wiee va jag känner mig bra :) Inte så jätteskillad än men övning ger färdighet heter det ju :)


öhhm..det har hänt massa mer men varför kommer inte jag på vad jag ska skriva om??


Suttit o lekt med telefonen nu på förmiddagen så jag bjuder på en egobild som jag fipplade ihop ;)

 

Jag tycker den blev rätt bra faktistk, tycker om svart-vita bilder :)


Luktar blöjbyte här hemma så nu får jag fixa med det :)


tjing så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards