Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Jenny - 9 januari 2011 11:31

Efter nästan en veckas sjukdom, bara lite förkylning kvar, så känns det väldigt skönt att kunna friskförklara sig :) Lättare att ta hand om barnen när man inte har feber o sån skit :D


Trots att jag har varit sjuk så har jag skött mitt LCHF o idag har jag kört i en vecka så det var dax att kliva upp på vågen, var lite nervös då jag fuskat lite eftersom jag varit sjuk, druckit varm choklad eller varm mjölk med honung o till o med lite läsk den dan jag inte fick i mig så mycket mat :p Sen var det ju lördag igår så då åt jag några chokladbitar (70% kakao). Men trots allt detta så visade vågen idag 66,4 alltså -1,3 kg :D Najs najs, hoppas nästa veckas siffror visar nåt liknande ;D


Nu ska jag sätta mig o göra matsedel för nästa vecka :)


Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards