Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Jenny - 18 januari 2011 17:33

Skrev precis ett inlägg, men inte blev det nån länk till facebook som det brukar, muttrar....provar igen då ;)

Av Jenny - 18 januari 2011 17:08

Tuva vägrade sova på förmiddagen så när vi satt o åt middag såg det helt plötsligt ut så här ;)


 

Nog rätt klassiskt med barn som somnar i matstolen :)


Idag har det varit fantastiskt väder, massa sol! Jag har då iaf saknat solen o nu längtar jag våren :D Underbart! Vi gick ut en sväng i morse när Pelle o hans kollega fick materialleverans. Sofie tyckte det var kul att se på när pappa körde lastmaskin :) O Sofie fick provsitta när dom var färdiga :)

 


Sen ringde en kompis o berättade glada nyheter oxå, bättrade på humöret ännu mer!


O eftersom det var så fint väder idag så förberredde jag middagen, kyckling, klyftpotatis o morötter i ugn o sås till, o stoppade in den i ugnen o så gick vi ut o började handsåga lite ved Pelle tagigt hem, jag är för klen för att dra fram maskinen man kan använda o kapa med o för feg med för den delen att använda den    Eric tyckte det var kul o vara med o såga lite iaf. Själv var ju klantig o sågade mig i fingret o sågar man sig i fingret så kommer det blod, det var nog tur jag inte använda kapningsmaskinen.   

 

Fint va? eller ja som sagt klantigt, mycket klantigt, haha :p


Ja det var dagen hittills, nu ska vi leka lite i småtjejernas lekrum :D



Tjing tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards