Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Jenny - 10 januari 2011 14:36

Dagens middag står o puttrar på spisen! Idag bjuds det på kycklinggryta :) till dom som inte lever efter LCHF, alltså barnen, serveras pressad potatis till, o jag måste erkänna jag är lite avundsjuk, jag älskar potatis! Jag får nöja mig med.....stekt vitkål :P


Nu stannade bussen utanför så nu kommer Matilda hem :D


Måster erkänna att jag tycker det är skönt med vardag igen, även om det är skönt när alla är lediga o hemma med, men det blir lite mer ordning på allt när det är vardag :D


Tjing för nu!

Av Jenny - 10 januari 2011 10:31

Pelle ska då alltid vara värst :) Jag som var så glad över mina 1,3 kilo o senare under dan kommer Pelle i säger han gått ner 2,3 kilo, pfft....:P Men men han väger mer än mig oxå.... Keep up the good work älskling :D

Ovido - Quiz & Flashcards