Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Jenny - 13 oktober 2010 11:03

..är allt en go katt hon. Vaknade till inatt av nåt som lät, lättväckt till tusan, o då ligger Hypnos på mig o sover :) Somnade om o när Tuva sen väckte mig några timmar senare så hade Hypnos flyttat sig från mig o låg nu på Tuva istället, det är tur Hypnos inte är en stor o tung katt. Eftersom Tuva vaknade till när hon var hungrig så upptäckte hon ju    o började genast "klappa" henne :P Hypnos var väl inte jätteförtjust i det o flyttade sig från att ligga på Tuva till att lägga sig bredvid henne, hjälpte inte så mycket, Tuva började ligga o sprattla istället, så då var det ju tvärtom, alltså tur för Hypnos att Tuva inte är så stor o sparkas hårt.


Nu hittade jag inte Hypnos så jag kunde ta en bild på henne så slänger in en på våran andra katt Sylvester Semester. Skulle gå upp o lägga ner Tuva i sin säng o hittade Sylvester som hade krypit in under täcket.   


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards