Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Jenny - 22 oktober 2010 21:33

I morse när vi var på väg till affären får jag ett sms av en kompis som undrar om vi vill ha besök, o det ville vi ju naturligtvis ha :D Så en stund efter vi kom hem från affären så dök hon uppe med sina två barn, hennes stora tös är en månad äldre än Sofie o hennes lilla tös är två månader yngre än Tuva :) Med sig när dom kom så hade dom en ballerina kladdkaka så vi skulle kunna fika sen, o lilla L ville ge den till Sofie o sen gick vi in. Sofie o L gick in på Sofies rum, jag o A började prata, efter stund så tittar A in i rummet o ser att tjejerna sitter i Sofies tält. Kul att dom leker så bra sa vi, en stund senare börjar Sofie skrika, så vi går in o då visar det sig att dom inte alls leker utan mumsar kakor, ops, vi glömde bort att dom hade kakpaketet :P Blev iaf lite kakor kvar ;) Vi gjorde bakpotatis med nån skinkröra till lunch, o vitlöksbaugette, blev himla gott!


Tacofredag is back här hemma oxå, så det blev det till middag sen :D Den blev för övrigt bortplockad när jag var gravid med Tuva för jag fixade helt enkelt att äta det varje fredag då :P Men för att slippa tänka ut vad vi ska äta en dag i veckan så fick komma tillbaka ;D


Sen blev det fredagsmys med hemmagjord glass (glassmaskin is the shit) o The Legend Of The Seeker på TV:n.


Nu måste jag rädda lördagsgodiset från Pelle. :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards