Alla inlägg den 10 oktober 2010

WoW

Av Jenny - 10 oktober 2010 09:45

Om man läst min korta presentation så står det där att jag spelar World of Warcraft (WoW) o för tillfället så spelar jag mest på den här

En så kallad Death Knight :P

När du börjar din resa som Death Knight så tillhör du varken Alliance eller Horde, utan Scourge, alltså Lich Kings armé. O han Lich King uppväcker väl döda till sin armé, så en gång i tiden så var man ju levande. Du gör en rad uppdrag för Lich Kings räkning, o du hör honom säga saker som "live or die" (känns lite saw inspirerat ;) ) Du får bl a ett uppdrag där du ska ha ihjäl en an scourges fångar, o denna fånge får dig att börja minnas att du en gång i världen var levande, det hela slutar iaf med att du lämnar Scourge o mitt fall som är en Bloodelf går över till Horde sidan. (När jag kommer till Orgrimmar för att träffa Thrall så kastar dess invånare rutten frukt på mig på väg upp till honom) Här tycker jag det skulle funnits en liten twist. Jag tycker man skulle få ha haft valet att få fortsätta som Scourge, tänk va häftigt det hade varit, en egen faction liksom, jag hade helt klart velat fortsätta som Scourge. O tänk vilken kul PvP (player vs player) man hade kunnat göra, du som Scourge skulle ha försvarat Lich King o inte låta Alliance eller Horde komma fram till honom :P (För kan baron Rivendare vara på flera ställen, Stratholme, Death Knight startstället och Naxxramas) så borde ju Lich King kunna vara på två ställen samtidigt? Nu spelar det ju inte så stor roll för snart kommer nästa expansion o då blir han nog lite bortglömd stackars Lich King.

Nu blev det svammligt o rätt oförståligt :P

Av Jenny - 10 oktober 2010 08:23

Jag orkade inte lägga över bilder från telefonen till datorn igår för sladden låg på övervåningen   Jag vet jag är lat. Lättare med FB där kan jag ladda upp bilderna dirket från telefonen.   Men här kommer några bilder från igår, inte världens bästa kvalité då dom är tagna med med iPhonen :)

Tuvisen :)


 

Matilda o Eric vid frukostbordet muppar sig   


   

Sofie ville torka bordet efter frukost, så jag gick ut i köket i började plocka i diskmaskinen, när jag kom tillbaka satt hon PÅ bordet o torkade


 

Pelle fixar med rören.


 

Den nakna pannan, men den är på plats iaf   

 

Tuva provar pappas hörselkåpor med radio, ser lite skeptisk ut för det låter i dom.  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards