Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Jenny - 14 oktober 2010 17:05

På bibloteket här har dom Imse vimse stund på torsdagar, så det brukar jag o de två små gå på :) Det är lite sång o sånt där, o idag när vi skulle sjunga nån liten sån där namnsång så hade hon som höll i det hela glömt av Sofies namn o frågade henne vad hon heter, o eftersom Sofie ibland inte verkar gilla de namn vi döpt henne till så svara hon att hon heter Gullis Prinssesan.  Den hör Imse vimse stunden börjar 9.30, sjukt tidigt alltså, iaf när man har en timmes gångväg till biblioteket :P Men som i nåt magiskt trollslag så brukar det iaf vara toppenväder på torsdagar, är jag grymt tacksam för :D Men jag ska nog ändå överväga att skaffa körkort, har hört att det är bra att ha.  


Istället för att sitta här borde jag städa..känns som jag ligger efter ett halvår med städningen, o det är en verklig bedrift vill jag lova då vi bara bott här tre månader. Skämt o sido just nu är jag fruktansvärt trött, så jag orkar helt enkelt inte ta tag i det. De tre senaste månaderna har ju varit fyllda av renovering, så huset skulle bli beboligt. O nu är det beboligt, men mycket kvar att göra ändå, suck! Kan ju glädja mig med att det inte blir så mycket mer renovering i år då Pelles högsäsong på jobbet börjar nu när det blir kallt, nackdelen med det är ju dock att han inte är hemma så mycket :P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards