Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

WoW

Av Jenny - 10 oktober 2010 09:45

Om man läst min korta presentation så står det där att jag spelar World of Warcraft (WoW) o för tillfället så spelar jag mest på den här

En så kallad Death Knight :P

När du börjar din resa som Death Knight så tillhör du varken Alliance eller Horde, utan Scourge, alltså Lich Kings armé. O han Lich King uppväcker väl döda till sin armé, så en gång i tiden så var man ju levande. Du gör en rad uppdrag för Lich Kings räkning, o du hör honom säga saker som "live or die" (känns lite saw inspirerat ;) ) Du får bl a ett uppdrag där du ska ha ihjäl en an scourges fångar, o denna fånge får dig att börja minnas att du en gång i världen var levande, det hela slutar iaf med att du lämnar Scourge o mitt fall som är en Bloodelf går över till Horde sidan. (När jag kommer till Orgrimmar för att träffa Thrall så kastar dess invånare rutten frukt på mig på väg upp till honom) Här tycker jag det skulle funnits en liten twist. Jag tycker man skulle få ha haft valet att få fortsätta som Scourge, tänk va häftigt det hade varit, en egen faction liksom, jag hade helt klart velat fortsätta som Scourge. O tänk vilken kul PvP (player vs player) man hade kunnat göra, du som Scourge skulle ha försvarat Lich King o inte låta Alliance eller Horde komma fram till honom :P (För kan baron Rivendare vara på flera ställen, Stratholme, Death Knight startstället och Naxxramas) så borde ju Lich King kunna vara på två ställen samtidigt? Nu spelar det ju inte så stor roll för snart kommer nästa expansion o då blir han nog lite bortglömd stackars Lich King.

Nu blev det svammligt o rätt oförståligt :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards