Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

En tur till Skärhamn...

Av Jenny - 20 oktober 2010 22:32

Idag blev vi tvugna att gå till Skärhamn för Matilda skulle till tandläkaren o Pelle, som hade bokat tiden, bokade även in sig på jobb :/ Så jag lovade barnen att vi skulle äta i Skärhamn :) Nu hittar jag ju inte så bra i Skärhamn, vet typ var ICA o biblioteket ligger ;) Så det enda ställe jag visste man kunde äta var nån liten grill, o eftersom det var svinkallt så hade vi ingen lust att leta runt efter nåt annat ställe att äta på heller så det fick bli där :) Matilda hade tid hos tandläkaren 17.50 för att kolla o justera till tandställningen, sen var det bara att gå hem igen. Blev mörkt rätt fort o efter halva vägen hem så finns det inga gatlyktor! Va är det för spex att det inte finns några gatlyktor liksom!?! Som tur är så hade jag ju med ficklampan iaf :)


Så här fin utsikt kan man få på vägen till Skärhamn

 

dock inte idag då det var jämngrått på himlen.


Tuva o Sofie nerpackade i vagnen på väg till Skärhamn :)

 


Sofie förvånade mig lite idag, hon satt o skulle rita, sen när jag tittar vad hon har ritat så ser jag den här

 

hon har ritat sin första huvudfoting, hade för mig att dom började med det senare :)


O en bild från helgen :) skulle laddat upp dom häromdan när jag skrev, men Tuva vaknade ju :)

 


O sista en bild på mig o Sofie oxå från helgen :)

 


Nu måste jag sova, ska iväg på Imse vimse stund imorron o sen är faktiskt Pelle ledig på förmiddagen så vi ska in till Stenungsund o se om vi kan hitta kläder till bröllopet vi ska på nästa månad :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 15 februari 2013 16:45

Så här kan det gå till när familjen ska på långtur i bilen....   Jag lyssnar på musik, Disturbed i detta fallet, rätt högt. Matilda sitter på shootgun och ser på Ice age 4 på sin dator. Bakom mig sitter Sofie och Tuva och ser på Barbie på finska!...

Av Jenny - 8 september 2012 09:41

Har ni nån gång tänkt på vad musik kan locka fram för känslor inom en? Dofter med för den delen. Jag lyssnade på Disturbed igår, en av mina favoritgrupper, o när låten voices kom så fick jag en sån där känsla av välbehag, låter kanske konstigt med ta...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:57

Så det så. Och nu vet ju vi hur vi ska spendera våra kommande semestrar... I en Hobby 560 kmfe, tjusigt värre :) http://www.youtube.com/watch?v=Rgra6ylv2Ek&feature=youtube_gdata_player Vet inte om det funkar att få in en youtube länk från mobil...

Av Jenny - 27 juli 2012 11:46

Körde ett pass på crosstrainern och när jag gör det så blir jag så störd o pressar mig själv till det yttersta. Tänker typ, bara 5 kalorier till och när dom 5 kalorierna är gjorda så tänker jag samma sak igen o igen, går lätt till överstyr. Som tur v...

Av Jenny - 20 juli 2012 13:52

Kommer marshmallowsgrillning :) nu behöver Sofie o Tuva en dusch ;) Men gött är det :)...

Ovido - Quiz & Flashcards